Joskus, kun vuokraat autosi GoMore-verkkopalvelussa omistajana, vuokraajalle saattaa aiheutua lisäkustannuksia, kuten pysäköintisakkoja tai tietulleja. Tällaisissa tapauksissa olet oikeutettu korvaukseen, ja sinulla on mahdollisuus vaatia korvausta vuokraajalta.
Jos autosi on vahingoittunut, sinun pitäisi sen sijaan tehdä vahinkoilmoitus.
Seuraavista kuluista voi tehdä kulukorvausvaatimuksen käyttämällä kulukorvausominaisuutta:
Jos sinun on haettava useampia lippuja tai kuluja, lähetä kukin erikseen. Näin jokainen kulu voidaan arvioida erikseen.
Seuraavia ei voi lähettää kulukorvausvaatimusominaisuuden avulla - sen sijaan ne on lähetettävä ottamalla suoraan yhteyttä GoMore-tukeen.
Jätä korvausvaatimus mahdollisimman pian, jotta sen maksaminen on todennäköisintä. Korvausvaatimuksia voi esittää enintään 60 päivää vuokrauksen päättymisen jälkeen.
Jos haluat lähettää korvausvaatimuksen määräajan jälkeen, voit tehdä sen ottamalla suoraan yhteyttä GoMore-tukeen.
Osa korvausvaatimuksista lähetetään suoraan vuokralaiselle ja osa lähetetään GoMore Tukeen. Kun lähetät korvausvaatimuksen, on selvää, kenelle korvausvaatimus lähetetään.
Kaikissa tapauksissa sinulle ilmoitetaan asiasta sähköpostitse lopputuloksesta riippumatta.
Vuokralaiselle ilmoitetaan, että olet pyytänyt maksua. Sen jälkeen hänellä on 72 tuntia aikaa vastata. Vuokralainen voi valita, maksaako hän vai kiistääkö hän.
GoMore Tukipalvelu tutkii vaatimuksesi ja ottaa sinuun yhteyttä, jos meillä on kysyttävää tai kun päätös on tehty.