Parhaan kokemuksen tämän pedon kyydistä saa ratin takaa.
Kaasupolkimen viive vaatii hieman totuttelua, mutta kun vauhtiin pääsee, on parempi pitää nopeuden rajoitin päällä. Vauhtia nimittäin kertyy tasaisessa kyydissä huomaamatta herkästi liikaa, eikä enää malttaisi hidastaa. Huippuluokan ajo-ominai...
Parhaan kokemuksen tämän pedon kyydistä saa ratin takaa.
Kaasupolkimen viive vaatii hieman totuttelua, mutta kun vauhtiin pääsee, on parempi pitää nopeuden rajoitin päällä. Vauhtia nimittäin kertyy tasaisessa kyydissä huomaamatta herkästi liikaa, eikä enää malttaisi hidastaa. Huippuluokan ajo-ominaisuudet ja ripeä määrätietoinen eteneminen kutsuvat ajoon uudelleenkin, eikä sisätilojen mukavuudet jätä tylsistymään ruuhkassakaan. Tällä kurvaa mieluusti työpaikalle tai kaupan pihaan, tai pakkaa puoliso kyytiin ihan vaikka picnic retkelle ja huviajelulle.
Auto on varustettu useilla nykyaikaisilla turvajärjestelmillä ja on varsin luotettava ja turvallinen ajaa, vastuu on silti aina kuljettajalla, koskaan ei voi sataprosenttisesti luottaa auton järjestelmien toimintaan.
Varustukseen kuuluu mm.
- Adaptiivinen vakionopeudensäädin (+nopeuden rajoitin)
- Kaistavahti
- Parkkitutkat ja peruutuskamera (huom. peruutusvaihteen kautta tai napista)
- Ilmastointi
- Webasto (kaukosäätimellä ajastettava)
- Bluetooth audio, USB- ja AUX-liitäntä
- Navi (karttapäivitys vuodelta 2017?)
- Nahkaverhoilu, kattoluukku
Kulutus n. 5,1 l/100km, päästöjen hallintajärjestelmät on.
14 days ago