Miten voimme auttaa?

Tukikeskus Yleiset Tili Sovelluksen tai verkkosivuston virheiden vianmääritys

Sovelluksen tai verkkosivuston virheiden vianmääritys

Jos sovelluksessamme tai verkkosivustollamme ilmenee ongelmia, tässä on joitakin yleisiä ongelmia ja yksinkertaisia ohjeita, joiden avulla voit ratkaista ne nopeasti. Kokeile näitä ratkaisuja ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun, sillä monet käyttäjät kokevat, että nämä vinkit ratkaisevat heidän ongelmansa.

1. Kirjautumisongelmat

Jos koet, ettet pääse profiiliisi tai olet unohtanut salasanasi, tässä on muutamia ohjeita, jotka voit toteuttaa:

  • Tarkista tunnuksesi: Varmista, että syötät oikean sähköpostin ja salasanan tai käytät oikeaa kolmannen osapuolen kirjautumista (Facebook, Apple tai Google).
  • Salasanan nollaus: Käytä "Unohditko salasanasi" -linkkiä salasanasi palauttamiseen tarvittaessa. Katso, miten se tehdään täällä.
  • Tyhjennä välimuisti ja evästeet: Vanhentunut välimuisti tai evästeet voivat estää kirjautumisen. Yritä tyhjentää ne ja kirjautua uudelleen.
  • ** Selaimen päivitys**: Varmista, että selaimesi on päivitetty tai kokeile vaihtoehtoista selainta.

2. Sovellus kaatuu, jäätyy tai muita sovellusvirheitä.

Jos sovelluksemme kaatuu, se ei reagoi tai sovelluksessa ilmenee muita toiminnallisia virheitä, tässä on muutamia asioita, joita voit kokeilla:

  • Sulje ja käynnistä uudelleen: Sulje sovellus kokonaan ja avaa se uudelleen.
  • ** Käynnistä puhelin uudelleen**: Uusi aloitus voi poistaa monia laitteeseen liittyviä ongelmia.
  • Päivitä sovellus: Varmista, että käytät sovelluksemme uusinta versiota. Päivitä se, jos et ole.
  • Tyhjennä sovelluksen tiedot (vain Android): Mene kohtaan Asetukset > Sovellukset > [sovelluksen nimi] > Tallennus > Tyhjennä tiedot.

3. Sivun latausvirheet verkkosivustollamme

Jos sivut eivät lataudu kunnolla, näyttävät tyhjiä ruutuja tai latautuvat osittain, kokeile tätä:

  • Uudista sivu: Tämä voi joskus ratkaista pienet latausongelmat.
  • Tyhjennä välimuisti ja evästeet: Vanhentuneet tiedot voivat haitata sivun lataamista. Kokeile tyhjentää selaimen välimuisti ja evästeet.
  • Päivitä selain: Jos käyttämäsi selaimen uusin versio ei ole käytössä, päivitä se.
  • Poista mainosten estimet käytöstä: Toisinaan mainosten estojärjestelmät häiritsevät sivuston lataamista. Poista ne tilapäisesti käytöstä tarkistaaksesi, korjautuuko ongelma.

4. Toisessa profiilissa käytetty puhelinnumero

Jos järjestelmämme ilmoittaa, että puhelinnumerosi on jo yhdistetty toiseen profiiliin, kyse voi mahdollisesti olla vanhasta profiilista tai kolmannen osapuolen tunnuksilla (esim. Facebook, Google, Apple) luodusta profiilista. Voit tehdä seuraavaa:

  • Yritä käyttää vanhaa profiilia: Jos epäilet tätä, kirjaudu sisään kolmannen osapuolen tilillä. Jos olet unohtanut salasanasi, noudata ohjeita sen palauttamiseksi täällä.
  • Ota yhteyttä tukitiimiimme: Jos et pääse käsiksi vanhaan profiiliisi, ota yhteyttä tukitiimiimme täällä. He voivat auttaa etsimään numeroosi liittyvän profiilin tai nollata puhelinnumeron järjestelmissämme.

5. Puhelinnumeron vahvistustekstiviestiä ei toimiteta

Jos vahvistustekstiviesti ei saavu, kun yrität vahvistaa puhelinnumerosi, kokeile tätä:

  • Ota ja yritä uudelleen: Joskus saattaa esiintyä pientä viivettä. Odota muutama minuutti ja pyydä sitten koodi uudelleen.
  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä tukitiimiimme täällä.

6. Maksuongelmat

Jos varausmaksusi epäonnistuu tai varausprosessin aikana ilmenee virheitä, lue artikkeli maksuvirheet ja -ongelmat.

Tarvitsetko lisää apua?

Jos olet kokeillut näitä vaiheita ja ongelmia ilmenee edelleen, ota yhteyttä tukitiimiimme saadaksesi lisäapua. Muista antaa yksityiskohtaiset tiedot virheestä ja kaikista jo kokeilemistasi vianmääritystoimista.

Löysitkö tarvitsemasi?

Muita kysymyksiä?

Ota yhteyttä