Miten voimme auttaa?

Apua Yleiset GoMore+ Näin voit muuttaa GoMore+-tilaustasi

Näin voit muuttaa GoMore+-tilaustasi

Tällä hetkellä GoMore ei tue GoMore+-tilauspakettien suoraa muutosta toiseen tilauspakettiin. Jos haluat muuttaa tilaustasi, voit toimia seuraavasti:

Vaihtoehto 1: Peruuta tilaus ja tilaa se uudelleen.

  • Peruuta nykyinen tilaus: Kirjaudu sisään GoMore-tilillesi, siirry tilausasetuksiin ja valitse vaihtoehto nykyisen tilauksen peruuttamiseksi. Muista, että tilaus pysyy aktiivisena nykyisen laskutuskauden loppuun asti.

  • Tilaa uusi GoMore+: Kun nykyinen tilausjaksosi päättyy, voit tilata uuden, tarpeisiisi paremmin sopivan GoMore+-suunnitelman.

Vaihtoehto 2: Ota yhteyttä tukeen

  • Ota yhteyttä saadaksesi apua: Jos haluat henkilökohtaista apua tai haluat tehdä välittömiä muutoksia, ota yhteyttä GoMore-tukeen. Tiimimme voi antaa ohjeita ja auttaa tekemään tilaukseesi tarvittavia muutoksia.

Tärkeitä huomautuksia

  • Lue GoMore+ -ehdot, jotta ymmärrät tilauksesi muuttamisen mahdolliset vaikutukset, kuten jäljellä olevien kuukausien maksut, jos ne ovat sitovan ajan sisällä.

Jos haluat lisätietoja tai jos sinulla on ongelmia, GoMore:n asiakastuki auttaa sinua. Ota meihin yhteyttä verkkosivustolla tai sovelluksessa olevien tukikanaviemme kautta.

Olemme sitoutuneet varmistamaan, että kokemuksesi GoMore+:sta vastaa odotuksiasi ja tarpeitasi.

Löysitkö tarvitsemasi?