Jos olet unohtanut salasanasi tai haluat vaihtaa sen, voit vaihtaa sen helposti noudattamalla näitä nopeita ohjeita:
Mene kirjautumissivulle
- Siirry GoMoreen: Avaa GoMore-sovellus tai selain ja siirry kirjautumissivulle.
Pyydä salasanan palautusta
- Forgot password -vaihtoehto: Napsauta salasanan syöttökentän alapuolella olevaa "Unohditko salasanan?" -linkkiä.
- Syötä sähköpostiosoitteesi: Anna GoMore-tiliisi liitetty sähköpostiosoite ja napsauta "Lähetä nollauslinkki". Saat sähköpostiviestin, jossa on ohjeet.
Tarkista sähköpostisi
- Avaa sähköposti: Etsi sähköpostiviesti osoitteesta GoMore, jonka aiheena on "Palauta salasanasi". Jos sitä ei ole saapuneessa postilaatikossasi, tarkista roskakori- tai roskapostikansio.
Nollaa salasanasi
- Seuraa linkkiä: Klikkaa sähköpostissa olevaa linkkiä siirtyäksesi salasanan nollaussivulle. Kirjoita uusi salasanasi ja vahvista se kirjoittamalla se uudelleen ja napsauta sitten "Nollaa salasana".
Kirjaudu sisään uudella salasanallasi
- Käy sisään tilillesi: Palaa GoMore kirjautumissivulle ja kirjaudu sisään uudella salasanallasi.
Kirjaudu sisään Facebookilla, Googlella tai AppleID:llä?
- Päivitä kirjautumistietosi: Jos olet käyttänyt sosiaalisia tunnuksia (kuten Facebook, Google tai Apple ID) luodaksesi GoMore-profiilisi, sinun on palautettava salasanasi kyseisen alustan kautta.
Noudattamalla näitä ohjeita saat nopeasti takaisin pääsyn GoMore-tilillesi ja voit jatkaa palveluidemme käyttämistä. Jos kohtaat ongelmia salasanan palautusprosessin aikana, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakastukeen.