Miten voimme auttaa?

Apua Yleiset Tili Näin vaihdat tai päivität salasanasi

Näin vaihdat tai päivität salasanasi

Jos olet unohtanut salasanasi tai haluat vaihtaa sen, voit vaihtaa sen helposti noudattamalla näitä nopeita ohjeita:

  1. Mene kirjautumissivulle

    • Siirry GoMoreen: Avaa GoMore-sovellus tai selain ja siirry kirjautumissivulle.
  2. Pyydä salasanan palautusta

    • Forgot password -vaihtoehto: Napsauta salasanan syöttökentän alapuolella olevaa "Unohditko salasanan?" -linkkiä.
    • Syötä sähköpostiosoitteesi: Anna GoMore-tiliisi liitetty sähköpostiosoite ja napsauta "Lähetä nollauslinkki". Saat sähköpostiviestin, jossa on ohjeet.
  3. Tarkista sähköpostisi

    • Avaa sähköposti: Etsi sähköpostiviesti osoitteesta GoMore, jonka aiheena on "Palauta salasanasi". Jos sitä ei ole saapuneessa postilaatikossasi, tarkista roskakori- tai roskapostikansio.
  4. Nollaa salasanasi

    • Seuraa linkkiä: Klikkaa sähköpostissa olevaa linkkiä siirtyäksesi salasanan nollaussivulle. Kirjoita uusi salasanasi ja vahvista se kirjoittamalla se uudelleen ja napsauta sitten "Nollaa salasana".
  5. Kirjaudu sisään uudella salasanallasi

    • Käy sisään tilillesi: Palaa GoMore kirjautumissivulle ja kirjaudu sisään uudella salasanallasi.

Kirjaudu sisään Facebookilla, Googlella tai AppleID:llä?

  • Päivitä kirjautumistietosi: Jos olet käyttänyt sosiaalisia tunnuksia (kuten Facebook, Google tai Apple ID) luodaksesi GoMore-profiilisi, sinun on palautettava salasanasi kyseisen alustan kautta.

Noudattamalla näitä ohjeita saat nopeasti takaisin pääsyn GoMore-tilillesi ja voit jatkaa palveluidemme käyttämistä. Jos kohtaat ongelmia salasanan palautusprosessin aikana, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakastukeen.

Löysitkö tarvitsemasi?